پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش صنعتی دمنده 50 سانت 1400 دور مدل ایلکا

VIK50G4SH
موجود
هواکش صنعتی 50 سانت 1400 دور ایلکا با قاب مدل VIK-50G4S-H مناسب برای تهویه فضاهای متنوعی نظیر کارگاه‌، کارخانه،آشپزخانه‌، رستوران، انبار، فضاهای ذخیره‌سازی و حمام‌ است که با امتیازات برتر شرایط مناسبی جهت تهویه مؤثر را در مکان‌های مختلف فراهم می‌ سازد.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - هواکش صنعتی دمنده 50 سانت 1400 دور مدل ایلکا
🔋توان 610
💡هوادهی 7600
☢️قطر پروانه 50 سانتی متر
🔅دور موتور 1400
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش صنعتی

ویژگیهای هواکش50سانت هفت پر فلزی ایلکا باقاب دمنده VIK-50G4S-H

این هواکش از نوع هواکش‌های صنعتی هفت پره فلزی و دائم کار تولید شرکت دمنده می‌باشد. از ویژگی‌های بارز هواکش‌های سری‌ VIK صدای کمتر، کارایی بالا ،نصب آسان و تخلیه حجم هوای زیاد (بخاطر تعداد زیاد پره ها و فرم خاص پروانه‌های مورد استفاده در این سری از فن‌های صنعتی ) اشاره کرد که جز محصولات پرفروش این شرکت است.
هواکش‌ صنعتی سری‌VIK مجهز به موتور قدرتمند ایلکا می‌باشند. موتورهای ایلکایی نسل جدیدتری از موتورهای صنعتی و دائم کار هستند که ساختار فشرده‌تر و راندمان بالاتری دارد.

مشخصات فن آکسیال 50 سانت ایلکا هفت پر فلزی دمنده VIK-50G4S-H

کلاس عایق حرارتی هواکش‌های سری‌VIK از نوع F می‌باشد. یعنی می‌توان از این مدل هواکش ها در محیط هایی که دمای کاری بالایی دارند (حداکثر 45 درجه) استفاده نمود. همچنین درجه حفاظت یا IP موتور این فن‌ها 54 می‌باشد. به این معنی که موتور فن در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.
لذا میتوان برداشت کرد که از این مدل فن‌های آکسیال تاسیساتی می‌توان در محیط‌ هایی که دارای گرد و غبار، رطوبت و گرما هستند استفاده نمود. به عنوان مثال مکان‌هایی مانند استخرهای خانگی و عمومی، آشپزخانه، رستوران‌ها، سالن‌های گلخانه و مرغداری، انبارهای صنعتی، سالن‌های تولید و…..

امتیازات هواکش ایلکا هفت پر فلزی قاب دار 50 سانتی متری VIK-50G4S-H

1. با ابعاد و وزن مناسب، نصب این هواکش به راحتی انجام می‌شود.
2. طراحی منحصر به فرد دستگاه باعث کاهش نویز تولیدی و عملکرد آرام و بی‌صدا می‌شود.
3. ساختار فلزی پروانه و قاب باعث افزایش طول عمر و دوام این هواکش می‌شود.

سایر محصولات این دسته بندی