پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش صنعتی سبک فلزیVID60D4T

VID-60D4T
موجود
هواکش صنعتی سبک فلزی VID-60D4T دارای موتوری قوی با هوادهی و دور موتور بالا است و برای فضاهایی مانند: کارخانه ها، کارگاه ها، سوله , اماکن اداری و تجاری، گلخانه ها، انبارها، رستوران ها، پارکینگ ها, دام‌ داری و مرغ‌ داری , اماکن کشاورزی و به صورت کلی هر محلی که نیاز به تهویه قوی دارد مناسب است که قابلیت نصب روی دیوار و پنجره را دارد.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - هواکش صنعتی سبک فلزیVID60D4T
🔋توان 340
💡هوادهی
☢️قطر پروانه 60 سانتی متر
🔅دور موتور 1360
✴️جنس بدنه فولاد با پوشش رنگ الکترواستاتیک
💡جنس پروانه فولاد با پوشش رنگ الکترواستاتیک
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش صنعتی

هواکش صنعتی 60 سانت سبک فلزی دمنده VID-60D4T

اگر محیط کار شما اکسیژن کافی داشته و از مواد آلاینده مختلف خالی باشد به طور عادی سلامتی کارگران، دیگر اعضای محیط کارتان در سالم ترین شکل خواهد بود و با سالم بودن همه چیز تولیدات خوبی نیز خواهید داشت و کسب و کارتان رونق بهتری پیدا خواهد کرد.

این هواکش ساخت شرکت دمنده است و برای مکان‌هایی که نیاز به جابه‌جایی حجم زیادی از هوا دارند مانند مکان های صنعتی مناسب هستند. دارای استاندارد ip44 می باشد و به همین دلیل  می توانید از آن در محیط‌ های مرطوب و پر از گرد و خاک استفاده کنید.

هواکش صنعتی 60 سانت سبک فلزی دمنده VID-60D4T دارای سایز خروجی 60 سانتی‌متر بوده و قادر است در مدت یک ساعت 1400 متر مکعب هوا را جابه‌جا کند. توان این دستگاه 340 وات بوده و حداکثر سرعت چرخش موتور آن به 1360 دور بر دقیقه می‌رسد.

برای انتخاب هواکشی مناسب باید با توجه به مساحتی که در اختیار دارید ساختار، ابعاد و قدرت هواکش صنعتی تان را انتخاب نمایید. فن دمنده که در این صفحه به شما پیشنهاد می دهیم یکی از انواع صنعتی هواکش صنعتی است که ساختار فلزی محکمی دارد.

این ساختار برای هواکش موجب طولانی شدن عمر دستگاه می شود. این دستگاه‌ در مقایسه با دیگر هواکش صنعتی بادوام بالا و قیمت مناسبی نیز دارد. هواکش آکسیال صنعتی، در واقع ماشینی است کار آن جابجایی جریان هوا یا گازهای نامطبوع در محیط صنعتی است. این وسیله با چرخاندن تیغه هایی که متصل به یک محور هستند و محور نیز از طریق استوانه ای به موتور وصل می شوند این کار را انجام می دهند.

هواکش محوری یا آکسیال دو نوع کلی دارند؛

سيستم مولد supply system براي توليد هواي فرآوري شده جهت محيط كار

سيستم مكنده  (exhaustion system) براي تخليه آلاينده هاي توليد شده بهداشتی بوسيله يك فرآيند به منظور كنترل كيفيت هوايي محيط كار

سيستم هاي هواکش براساس دريافت و دفع آلاينده ها در محيط كار در انواع مختلف و با توان های متفاوتی طراحي و تولید مي شوند. این هواکش صنعتی دمنده را می توانید در سقف یا دیوار نصب نمایید و وزن آن 6.3 کیلوگرم بوده، جنس بدنه و جنس پروانه ها از فولاد با پوشش رنگ الکترو استاتیک است.

نکات نصب هواکش صنعتی 60 سانت سبک فلزی دمنده VID-60D4T:

1- در صورت نصب هواکش به کانال و یا لوله از پس نزدن هوا به داخل اطمینان حال نمایید.

2- برای تمیز کردن هواکش می بایست پس از خاموش کردن دستگاه و اطمینان از قطع بودن منبع تغذیه اقدام به نظافت سطح خارجی هواکش از هرگونه گرد و غبار نمود. این کار بهتر است با دستمال پارچه ای نرم و نم دار انجام پذیرد و بعد از نظافت ترجیحا با دستمال خشک، محصول پاک و خشک گردد.

3- در صورت امکان در محل های که دارای برق گیر ( ارت) می باشد نصب گردد.

سایر محصولات این دسته بندی